Nytt koncept: Bloggbashing

Din bästa väninna bloggar. Din chef bloggar. Din flickvän bloggar. Ditt barn bloggar. Någon nära dig bloggar.

Du måste läsa denna blogg, det har personen som bloggat bett dig göra. Du skriver gulliga kommentarer. För det måste du göra.

Men egentligen så hatar du satfläsket. Hon skriver som ghettobrud på crack. Hennes outfits är jävligt fula. Hennes musikblogg är ett år efter i tiden. Hon har nyss lagt upp en Justice låt. Du hatar detta. Du stör dig på detta - men är maktlös.

Jag känner minst tio personer som bloggar. En värre än den andra.

Nu är det dags att vi gör någonting åt det här.
Ni skickar en kommentar eller mail där ni ger mig en blogg (det får inte vara en proffsblogg). Det måste vara en amatörblogg som är riktigt risig och (relativt) okänd. Du ska helst känna bloggaren på ett eller annat sätt.

Du får vara anonym och om du inte vill så kan jag som Design: Simon & Tomas (på tv3) efter recensionen avslöja vem som tipsade. Om du vill.

Jag recenserar alltså bloggen åt er (läs: mobbar). Självklart kontaktar jag bloggägaren så att vi möjligtvis får igång en diskussion.

Detta har gjorts av mig en gång förut. Blev rätt så lyckat faktiskt. Efter detta så lösenordsskyddade idioten bloggen. Vi kan alltså "make a difference". Nu slipper oskyldiga människor likt Oidipus hugga ut sina ögon efter att ha sett bajset på sidan.
Ingen mer googlesökning kommer av misstag få någon oskyldig att hamna på pauulina.blogg.se. Ja, ingen förutom hennes vänner. Som måste läsa skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0