Lördag - Nattetid

Det är lördag, det är kväll. Jag är har ingenting att göra.

Vad ska man göra? Jag vill inte klä mig i mysiga kläder och äta Ben & Jerrys och bläddra i Vogue. Det är liksom inte sånt man gör. Ingen fotboll på tv heller. Det är väl sånt män gör när dem har tråkigt? Sätter på eurosport eller tv4 sport och bara kollar på sport. Med öl. Nja, inte riktigt för mig.

Vad ska jag göra? Ge mig förslag? Vad gör Ni? Berätta. Jag vill ha inspiration. Jag vill veta vad Ni gör. Berätta för mig.

Update:
Ok, vi börjar kvällen såhär. Jag tar ett bad med senaste economist som sällskap - briefing om den senaste utvecklingen i Tibet. Intressant.
När jag kommer tillbaka så tar vi nästa aktivitet.
Vi säger så *Fredrik Virtanen inåtvink*.
Update2: Åt två café cookies - med apelsinjuice.
Update3: Såg på att top gear avsnitt.
Update4: Funderat på att onanera efter Niklas förslag. Kändes inte rätt så jag avstod.
Update5 - Söndag: Jag gick och la mig.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Onanera.

2008-03-22 @ 21:46:48
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com
Postat av: william

Kom över på kaffe och en romantisk komedi.

2008-03-22 @ 23:00:59
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0