Charlotte Perrellis pappa talar ut

Jag lyckades få en pratstund med Charlotte Perrellis pappa, Scorpion AT Pirelli igår. Vi diskuterade dottern.

image106Vad har du får tankar om din dotter och hennes karriär?
-Volvo, volvo.
Ursäkta?
-Volvo, volvo, det betyder jag rullar.
Charlotte vann ju melodfestivalen för några dagar sedan. Och hon är ju redan veteran. Vad tror du om hennes chanser i globen?
-Rull rull. Inte rull. Rull är bra. Rulla.
Om du inte ska vara seriös tycker jag att vi lika gärna kan avsluta den här diskussionen.
-Rulllllllll
Herr Pirelli, du är ju dum i huvudet.
Jag tycker att det är synd att hon inte fortsatte i familjeföretaget. Hon har vanärat oss.
Jag rullar iväg nu...

Jag tror att det kallas för bloggtorka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF?

2008-03-05 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0