Sommar

Jo, uppdateringsfrekvensen här den senaste tiden har inte varit någonting annat än en styggelse. Det finns två orsaker till det. Den första är att jag helt enkelt inte haft någonting att skriva om. Ingenting att hata. Den andra är att det är sommar. Sommar betyder mindre dator.
Det jag försöker säga är att. Räkna inte med The Idiotist under juni och juli. Jag lär uppdatera men det är inga fyrverkerier.

Alla ni läsare som bor i stockholm; vi ses i dimman. Vi ses på stranden. Vi ses på någon klippa på söder strax före soluppgången. Vi bland musiken. I lokalerna. På uteserveringarna.
Allt jag vill är att vi ses. Hojta bara GALT, VAR ÄR DU! så skall vi mötas. Låt oss festa ihop och betala idiotiska summor för sprit och medans vi i onyktert tillstånd diskuterar den pågående matkrisen och svältande afrikaner i Congo.

Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0