Jag bjuder på den

Stockholm Transfer Taxi är för närvarande det bästa taxibolaget i Stockholm. Främst för att de var med dem jag lyckades ta mig hem igår. När alla stockholms taxiförare sitter och ollar sina bilar som är fulla med pengar under nyårshelgen och när det inte går att få tag på någon taxi (heck, man kommer inte ens fram till växeln) så ser man en gul Transfer Taxi köra in som en riddare på en vit häst och rädda en från kylan, regnet och alla människor som är alldeles för gamla för att se ut som de gör under nyårsnatten.

Att STT har extremt överkomliga priser är även det en morot.

image69


Nu mina vänner. Nu ska jag fortsätta kolla på nyårskonserten från Wien. Gör det ni med. Främsta boten för en redig bakfylla. Lägg er på soffan, sätt på ettan och njut av skvaller-polkan.

Kommentarer
Postat av: Klock

Jävla tönt! Nu blev du B U S T E D!!!!! Vilken orginell design haha

http://corporateresponsibility.blogs.ie.edu/archives/the-economist_logo_1703.gif

2008-01-06 @ 19:47:22
Postat av: J. Galt

Oj, nu blev jag ju verkligen avslöjad. Du var en klyftig jävel. Du listade ut det där helt utan hjälp eller?

2008-01-06 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0