Gästblogg: Isabella "Blondinbella" Löwengrip

Jag har fått äran att bjuda in Fröken Löwengrip till ett gästinlägg här på 'The Idiotist'. Vi har haft våra meningsskiljaktigheter men jag ser mig själv som en kulturell kamelont och gillar inte att älta saker. Här på The Idiotist så visar vi båda sidor av myntet.

image74

Hej allihopa! Jag är Isabella, eller även Blondinbella som jag är mer känd som. Ni känner troligen igen mig, om inte så ska jag ge er en snabb introduktion! ;D
Jag heter Blondinbella och driver numera min blogg med samma namn på min egna domän www.blondinbella.se. Jag är egen företagare, styrelsemedlem i MUF Norrmalm (politik är min passion), ekonomiskt oberoende (iom mina anonnsintäckter (YAY!). Jag älskar att jobba på chokladkoppen med mina gayvänner. Gayvänner är så bra. Alla borde ha en sån!!!

Hursomhelst så är jag framgångsrik och har varit med i media oanständigt många gånger :D. DEt är så kul att det går bra. Jag är även aktiv i MUF där politik är min passion. Globalisering är BRA! Jag kan liksom inte fatta att folk inte fattar det. Jag tycker även att det är BRA med arbetskraftsinvandring!!! Jag anser även att vi borde ha mer poliser på gatorna. Ojoj. Nu går jag ur kurs. Förlåt för att jag snackar om så mycket politik, jag förstår att andra inte tycker att det är kul. Men min passion för politik är så STOR att jag inte kan sluta. Det kanske märks att jag är politiskt intresserad (HAH).

Sen är det fult medmjukis i skolan! GIRLFRIENDS, ha lite klass liksom. Det är fult och billigt! Jag är även egen företagare. Gud vad mycket av min tid försvinner pga det! Så mycket jobb. Men jag tycker att det är viktigt att vi främjar entreprenörsandan som småföretagandet i Sverige. Det är viktigt! Det tycker vi på MUF. Där jag är styrelsemedlem i MUF Norrmalm. Men nog om det. Företagandet har gett mig enorma erfarenheter och jag har dragit många lärdomar processen. Jag hoppas att ni gör likadant! Det är SÅ kul.

Oj. Hur hamna jag här? Jag är så flummig. Nog om det. Hur känner jag John? Hmm, vi träffades en gång länge sedan, lite random sådär. Sedan upptäckte jag hans lilla blogg, så såg jag att han hade skrivit lite taskiga saker om mig. Det var lite lågt! Fast jag tog inte åt mig. Sådana saker STÄRKER mig! Så bring it on säger jag bara. Hur som helst så träffades vi någon annan gång nyligen :D även det var random. Jag gav han lite huvud och sedan bad han mig skriva ett gästinlägg!

Okej. Jag kanske ska skriva om en vanlig dag! Det börjar med att jag vaknar. Efter det borstar jag tänderna jättesnabbt och kollar min mail på min Nokia mobil. Där kollar jag om min bloggmanager har skickat gårdagens statistik.
Efter det börjar jag snabbt proppa i mig en massa frukost. Jag blandar min frukost varje dag så att min avföring får en diversifierad smak, form och konsistens. När jag vill ha en brakarskit så blandar jag mjölk/fil, kaffe/juice med andra faster produkter såsom knäckebröd, cornflakes och gröt. Denna kombination ger en hård och fast, samt en mörkbrun 'look'. Det är min favorit. Jag brukar bajsa i en låda så att jag kan smaka/studera bajset efteråt.
Det är nog därför jag har börjat få lite kurvor den senaste tiden. Jag har blivit lite besatt av min favoritbajstyp. Jag vågar inte berätta min lilla hobby för resten av familjen men jag brukar alltid vakta när någon annan i familjen är och bajsar. Efteråt går jag in i toan och bara luktar och njuter. Jättemysigt. Värsta doften alltså! Det sticker lite i näsan i början men sedan blir lukten mjuk och skön. Om det luktar riktigt gott brukar jag blunda, öppna munning och rikta huvudet mot taket och dra SNABBA korta och djupa andetag. Då känner jag nästan smaken.
När jag luktat klart går jag mot toaletten och inspekterar sidorna för att hitta lite spår av bajs på sidorna. Det som spolningen inte lyckades ta bort. Det riktigt hårda. Ibland ser man små matrester i det, men det händer inte så ofta. Då är det ju en jackpot. Tre sjuor liksom. Jag brukar pilla bort resterna och smeta ut det på mitt finger. Då kan jag kolla närmare. Sedan smeter jag ut det på mina ögonlook. Snygg make-up! När jag smetat ut det så låter jag bajset torka. På ögonlocken. Lyssna nu, grymmt tips! När det torkat på ögonlocken och man blinkar. Då blir det skitskönt. Du känner liksom det torkade bajset och dess konsisten gå upp och ner när du blinkar! Det får även en annan lukt när det torkad.Tänk er en vinkorks lukt, fast typ gånger 49. Typ så luktar det.

Hursomhelst, efter att jag bajsat klart på morgonen gör jag ett schema över dagens matschema. Jag brukar ha olika maträtter för olika bajs. Ibland är jag sugen på lös och ljusbrun bajs. Ibland diarré och ibland slaskig bajs. Man kan göra GODASTE powerdrinken av soppbajs (som jag kallar det). Pappas är godast.

Eftersom jag vet att det är farligt så brukar jag endast unna mig att smaka på bajset ibland. Men då. MATORGASM!!!
Det vanligaste är mitt egna bajs. Det känner jag till bäst. Som en bra restaurang man ofta besöker liksom. Jag brukar bajsa i en skål. Sedan brukar jag grilla bajset. Ser ut som järpar ungefär men det är svårt att få bajset att hålla ihop. Så det brukar tyvär sluta som en pyttipanna. Så blandar jag oftast bajset med någonting. Hamburgare, bajspasta, bajssoppa, bajssallad. Ja allt funkar egentligen!
Oj vad mycket jag har skrivit. Jag har inte tid att gå in på smaken, men tänk...hmmm...typ...knottrigt. Ja. Knottrigt smakar det.
Min doktor sa att jag led av korpofili :S men det vägrar jag tro på. SÅ JOBBIGT att folk inte kan acceptera saker som jag anser vara intressanta. Bara för att dom är avundsjuka. Svenska avundsjukan är SÅ jobbig och jantelagen borde brännas upp. Bara för att jag är framgångsrik ska allt jag gör ifrågasättas!

Hejdå! Nu måste jag kila till ett MUF möte! PUSS!

Det här är fiktion.
Jag skriver för någorlunda intelligenta människor. Det är alltså inte Blondinbella som har författat detta inlägg. Det som inlägget består av är fiktion och inte sant. Detta är alltså mitt fantasifoster.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det här är sååå fel att det inte är sant. Jag vågar inte skratta. Det är så jävla over the line!

2008-01-08 @ 20:56:34
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/
Postat av: Elijah

HAHAHAHAHHAH

2008-01-08 @ 21:34:48
URL: http://elijah.blogg.se/
Postat av: J.C

"Jag gav han lite huvud."
Det var allt som krävdes för att få mig att garva i alla fall...

2008-01-09 @ 07:00:19
Postat av: Jonas

Den hittils största piken mot Blondinbella...

2008-01-09 @ 15:53:24
Postat av: http://epetersson.blogg.se

ÄNTLIGEN sätter någon den där dumma blondinen på plats!

2008-01-09 @ 17:55:25
Postat av: Calle

Grymt hårt...Lite väl taskigt tycker jag...

2008-01-09 @ 19:24:09
URL: http://callestrindberg.blogg.se/
Postat av: Duck.

Calle: Nej. Det var väl balanserat.

2008-01-09 @ 19:32:43
Postat av: Puck

Hon var dn söndags söndagsprofil...vad ska man säga?

2008-01-14 @ 16:57:15
Postat av: Michelle

Det var bland det roligaste, HAH, min kompis och jag asgarvade, exakt vår humor, hah, trodde fan det var blondinidioten först. Tänkte: "Shit vilken brud, vilken humor hon har", men fattade tillslut att det inte kan vara hon ändå. HAHAHA!

2008-01-28 @ 19:21:46
Postat av: N A K E N B L O G G E N

så jävla fult! kom på ngt bättre att skriva om istället för att trampa på en tjej som bara försöker leva sitt liv på sitt eget sätt!

2008-02-05 @ 11:50:50
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: fredrika

men snälla, kom igen och väx upp! Otroligt pinsamt att läsa, och jag hoppas att du förstår att det här säger mer om dig själv än om Isabella.

2008-02-05 @ 15:38:51
Postat av: Caroline

kan inte säga mer än, hahaha HA!

2008-02-22 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0