Svanktatueringar et cetera

Vad är det för fel på dagens kids? Vi har hamnat i ett generationsvakum. Jag trodde att svanktatueringar, tribals, drakar och kinestecken tog slut på 90-talet.
Jag trodde att den typen av tatueringar hade begränsat sig till norrland och därmed det vita slöddret i småorterna. Jag trodde att den typen av tatueringar kunde finnas på girlfriends som åker charter till Mallis, Magaluf och Playa del Sol à Gran Canaria.

image79


Ni vet sönderblonderade och lösa kvinnor som har lika mycket stil som dansgolvet på Cinderella M/S.

Konflikten ligger i det faktum är att allt fler kids i gymnasieåldern skaffar denna typ av tatuering.
En ros och aum symbol för tjejer och en tribal alternativt en varg som ylar mot månen för killarna. Kids. I Stockholm. Exkluderat pendeltågs orter.

Vad fan händer. Vem blåste i deras fittor och fick dem att tro att det var sexigt. Vem?

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha du är klockren!

Jag tror att det där är någon slags gruppgrej, att de på nåt sjukt sätt övertygar varandra om att det är snyggt.. Eller så är de helt enkelt inte psykiskt friska. Men hey, den sitter ju bara resten av livet! No problem.

2008-02-07 @ 19:11:14
Postat av: Caroline

Det där var rätt sagt! Tack, som blondin själv känner man sig helt förnedrad av att de finns personer som låter sig själva att se ut sådär!

2008-02-22 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0