TÄVLING!

Ehm... Fan, nu vet jag inte riktigt hur det här går till.

Vi improviserar:

Okej... Först så ska du kopiera allt som står inom citattecken. Kopiera bara.

"Hej.
Som bloggare måste man förnya sig. Det gör jag nu. Det här är typ en tävling. Du kan vinna skit. Vad ska vi säga? Tre olika pris? Jag fixar någonting trevligt. En surprise så du får inte veta vad det är. Men jag kan lova att det inte kommer att vara någonting farligt. Inge SARS, Anthrax eller människobajs (fast än det skulle vara jävligt kul).

Du kan inte heller vinna töntiga tjejgrejer som örhängen från pilgrim. Stringtrosor från nelly.se. Du kan inte heller vinna smycken eller liknande icke-pris. Låter det här bra?

Allt du behöver göra är att kopiera den här texten och klistra in den någonstans. Du kan till exempel skriva ut den och tejpa den på din rygg om du vill. Så kan du låtsas att du är en jätte tankspridd professor som kommit på formeln till världen. Men eftersom du är så tankspridd och stressad så tejpar du formeln på ryggen så att du inte glömmer den. Så kan du göra om du vill.

Du kan också inte kopiera den här texten och bara ljuga för mig. Det vet jag inget om.

Skriv in namn, adress, klädstorlek (om det nu blir kläder, det vet vi ju inte?). Om du har en blogg så skriv in den också. www.youareanidiot.blogg.se.

Skriv in dina uppgifter i inlägget http://youareanidiot.blogg.se/2008/april/tavling.html

Kommer självklart inte publicera kommentarerna. Ni vill ju inte att folk ska se att ni är tjocka och bor i norrland."

Det här är alltså på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0