Google analytics

Jag har stött på någonting alldeles fantastiskt. Jag registrerade The Idiotist på google analytics igår och detta är en helt fantastisk tjänst. Hade ingen aning om möjligheterna.

Nu har jag fått ork att blogga mer igen.

  • Jag kan se vilken hastighet ni har på erat internet.
  • Jag kan se vilken webbläsare ni använder.
  • Jag kan se vilka inlägg ni läser - och på så sätt skriva mer om det ni gillar.
  • Jag kan se vilket land ni kommer ifrån. Sverige!
  • Jag kan se hur länge ni stannar kvar på era besök.
  • Jag kan se hur lojala ni är.
  • Jag kan etc...
Helt fantastiskt. Mycket bättre än blogg.ses lilla unika/sidvisningar graf.

Året är 1984...

Kommentarer
Postat av: Katta

hjälp :O

2008-04-10 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0