Fan vad jobbig jag är

Jag är så jävla oordningsam. Kommer inget med substans. Livet är iväg för bloggen för närvarande. Ni får ursäkta.

För att spä på det här så kan jag nu meddela att jag har gått och skapat en ny blogg. Den är rätt så stilig. Jag ska inte avslöja adressen. Den här är lite mer seriös - går inte riktigt ihop med, ja, det här. Det är en blogg om "konsterna" och jag är nyfiken på vart det kan leda.

Den heter någonting helt annat  så inte lönt att försöka. Jag kommer att fortsätta att skriva här, men jag har en på sidan om. En ung och fräsch blogg. En blogg som fortfarande är sexig och inte en klimakteriekossa (inte för att The Idiotist är det). En älskare. Det är här jag har mina barn, det är The Idiotist jag är kär i. Men ibland måste man få ligga. Det gör jag där. Jag får ligga med henne hur mycket jag vill. Vad paradoxalt det här blev nu. Lite pinsam tystnad. Sånt härnt avslöjar man ju inte för frugan.

Nej det gör man inte. Men jag fick ett dåligt samvete. Känns skönt att inte ha några besökare där. Ett ställe där man kan samla sin bästa musik, sina bästa konstuppleveser och bästa litteratur enkelt och organiserat. Ett ställe där man inte behöver försöka så mycket - där man får göra vad man vill. En absolut fri kreativ yta. Aa, jag gillar det.

Men det är dig, det är er jag alltid kommer komma tillbaka till, full efter en "after work" med grabbarna på kontoret.

Förtydligande: Det här är alltså inte ett avskedsbrev eller ens ett inlägg som markerar en större perioder av inaktivitet. Allt är som förut.

Kommentarer
Postat av: william

Ouch!

2008-04-08 @ 14:57:25
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com
Postat av: Nicki

skönt att allt är som förut, jag är trött på förändringar...

2008-04-08 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0