Det Ellos inte har

Idag såg jag en medelålders vit man. Såg ut som en byggarbetare. En sån där som bor i en förort i stockholm, typ botkyrka. Bredvid honom stod en kort, ung, enegisk asiatkvinna (läs: säkert thai). Jag genomskådade deras lilla charad.

Han hade säkert beställt henne från någon hemsida. Postorder. Så måste det ha varit, det var alldeles alldeles uppenbart. Han fick inget i Sverige, därför beställde han en kvinna från Thailand. Som en sån där uppblåsbar docka, fast på riktigt, och lite billigare.

Kommentarer
Postat av: Kecke

Jag tror du har fel, men hur som helst.
Hade hon varit en import, sonika en knulldocka från asien...vad är egentligen problemet?! Det är som att tycka att pengarna man lägger på (som lagom ojämlik snubbe) middagar och drinkar är mutor för att få någon oskyldig i säng. Så är det bara - accept.

2008-04-02 @ 21:24:05
URL: http://mylifeisbajs.blogg.se
Postat av: J. Galt

Det är absolut ingenting fel med det. Jag förespråkar frihandel. Konsumption är bra för ekonomin.

Sedan så tycker jag att det är jävligt modigt av mannen att handla fru på internet. Helt seriöst.

En summering av vad den här mannen tillför samhället:
1. Bättre ekonomi.
2. Han är modig. Vi behöver modiga människor.
3. En thai-kvinna har fått leva ett liv i lyx och flärd.

Fler importbrudar for the people säger jag bara!

2008-04-03 @ 18:53:38
Postat av: olle

fast alltså.. åker du till mindre orter som hagfors, arvika osv... så kryllar det av dem. seriöst!

2008-04-05 @ 15:53:35
URL: http://sorelips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0