Varför?

Folk som bryr sig om andra. Vet ni vad det betyder att inte se sitt egenintresse först? Det betyder att man dyrkar döden.

Ni tror att om alla tänkte på varandra så skulle världen vara en bättre plats. Nej, idioter. Världen existerar endast på grund av att vissa människor faktiskt bara tänker på sig själva.

Alla ni som tänker på miljön, är med i föreningar, aktiva i ideella organisationer och inte använder det som någon slags referens. Ni slösar bort er tid.
Jag är personligen väldigt aktiv i två organisationer/föreningar - inte för att jag bryr mig en jävla pissdroppe om fattiga människor i Afrika, eller för att jag tycker synd om trafficking offer.

Utländska universitet älskar när man är aktiv i ideella föreningar. De går igång på det.

Varför finns världen på grund av egoister? Jag är ett perfekt exempel på det. I föreningarna jag är aktiv i så verkar jag mycket mer passionerad än idioterna som verkligen vill hjälpa till. Jag jobbar mer, och är allmänt hyperaktiv. Det här är inte för att jag tycker om det jag gör eller för att jag bryr mig. Nej, det är som sagt på grund av ett egenintresse. Samtidigt så vinner alla svältande jävlar på detta - just för att jag inte bryr mig.

Det är lugnt, thank me later ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0