Uppdatering

Innehållsförteckning
  1. Liveblogg
  2. Kriget mot Idiotismen
  3. Henrik Vibskov

1. Vet ni hur kul vi skulle kunna ha tillsammans om Blogg.se kunde supporta mobilbloggning för Tre kunder? Tomtarna som sitter på blogg.ses huvudkontor (typ ett garage skulle jag tro) klarar bara av att hantera MMS inlägg från Telia och Comviq kunder. Det är skandal! Jag såg tusentals bloggbara saker i stan idag. Skulle inte bloggen kännas intimare om jag skickade livemeddelanden från platser jag besökte in the flesh - och ni kunde uppleva det direkt genom bloggen?
Livebloggning skulle även vara oerhört effektivt för vårt krig mot idiotismen.
Tre och Blogg.se - Ta er samman nu, lös det här! Det finns faktiskt folk som lider på grund av detta.

2. Oj, oj, oj. Jag har fått fler anmälningar än bloggens snittbesökare. Alltså ni är på. Ni kommer med grymma förslag. Jag måste sitta ner och svetsa ihop alla sköna idéer som ni har skickat in. Jag måste skapa en handlingsplan. Som vi kom överens om. Ni får info i mailen. Visst känns det lite bond-aktigt? Vi är hemliga agenter. Vi jobbar för MI6. Stockholm, förbered er på en jävla stor propaganda kampanj.

3. Jag blev ärligt talat rörd när ni skrev till mig om halsduksinlägget. Jag var liksom inte seriös, men jag ser hur mina trogna läsare är redo att ge mig en presenter. Ni är grymma! Ett företag har även kontaktat mig - men jag kände att deras erbjudande var oproportionerligt mot vad jag skulle tvingas uppoffra. Jag vill inte offra bloggens integritet för en halsduk. Jag är ingen bitch (tänk er amerikanska fängelser och tvål). Så jag sa nej!

Nu när jag tänker på det så var Nordea grymma att samarbeta med. De vet vad som är kvalitet (de valde ju min blogg) och det hade sjyssta vilkor. Ni vet vad de säger, en banks yttre speglar bankens inre.

Tyvär har ingen av mina kära läsare som mailat mig haft någon vibskov, så jag har fått tacka nej. Skulle kännas fel att få något av en person man inte använder. Men vafan. Ni (mina läsare) är mycket skönare än Schulman brödernas "trogna" läsare. Vad fan gör dem? Spammar andra bloggar som är schulman-kritiska. Det är ju inte svårt. Det är ni som är grymma!
Jag efterlyser - ingen som vill sponsra en fattig liten etiopisk aidssmittad bloggare i Addis Abeba med en halsduk?

[email protected]
Min mail. Min ingång. Min utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0