Tålamod har aldrig fungerat för mig

Så. Kära läsare. Nu ska ni få kvalitet. Jag kan ju inte låta er vänta för länge, eller hur?

Kommer ni ihåg gårdagens experiement?
Jag skulle alltså skriva ett inlägg/nyckelord fyllt med sex, sexuella saker och annat perverst som råkar vara på Bloggportalens "mest söka ord" lista. Jag råkar nämligen pinga* till bloggportalen. Jag infogade sexuella ord och skulle se hur det påverkade min besöksstatistik. Av lagliga och kommersiella skäl får jag/kommer jag inte benämna min bloggstatistik i siffror. Nordea (bästa banken i Sverige just nu) skulle inte uppskatta det. De skulle dra tillbaka på pengar jag "inte" skulle få.

Anyhow! Här kommer resultatet av gårdagens experiment. Om man genom matematik räknar ut min bloggs snittbesökar-antal och jämför det med den procentuella ökningen efter gårdagens inlägg kan man säga att bloggens besökare ökade med ungefär:

300%

Så alla ni, nybörjarbloggare, nu vet ni vad ni måste göra för att bumpa besökarantalet temporärt. Nu ser även allmänheten hur stor påverkan sex har på allt!

*Pinga=Varje inlägg man skriver skickas till en "blogg-sida" och visas på deras första sida för att öka en bloggs besökarantal. Som text-tv ungefär. Eller nåt. Det jag nyss skrev är helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0