Prolog

Hur kan jag skriva första inlägget på ett sätt så att det inte blir alldeles för äckligt och förutsägbart? Går det ens?
Syftet till att jag började blogga ska vi inte ta i första inlägget, det blir tråkigt, vi tar bakgrunden med tiden.

Det enda jag vill säga just nu är att jag för tillfället bestämt mig för att blogga anonymt. Varför?
-  Det jag kommer skriva om är diverse individer jag hatar, folkgrupper jag hatar samt företeelser och andra aktuella saker som jag avskyr.
Som bloggtiteln antyder och som den lilla beskrivningen säger så är du en idiot, jag är en elitist och man kan helt enkelt säga att "I'll be hatin'" som fan i den här bloggen.

Vi får se hur den här resan fortsätter. Häng med vettja!

PS. Snälla, jag har självdistans och ta inte allt jag skriver på allvar. Speciellt inte när jag börjar skriva "häng med vettja".DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0