Per Morberg är en hård, hård man. Hårdare än E-type som skiter i skansen. Per Morberg skiter i ALLT!

Läste Metro igår. De hade en intervju. Eller rättare sagt en misslyckad intervju med Per Morberg. Här är några excerpts:

Men hur känns det? ? Jag skiter i det totalt, jag skiter i det. Jag skiter i alltihop!
Det tror jag inte att du gör. ? Jag hatar att göra intervjuer! Jag har gjort det i 25 år. Jag är fed up, jag är så fed up på att tala om vad fan jag gör för någonting och vad folk tycker om det. Samma jävla skit varenda gång. Kan vi inte snacka om någonting annat?
Vad vill du snacka om då? ? Ingenting egentligen. Inte ett skit! Jag vill bara sitta tyst hela tiden.
Det räcker! Jag har hatat den här jävla intervjusituationen ända sedan innan jag kom in på scenskolan. I 30 år!
Du vill inte ens ge ditt program extra uppmärksamhet nu när det sänds i mer undanskymda TV4 Plus? ? Jag skiter i det också. De får sända det var fan de vill! Det skiter väl jag i! Det får gå precis vad fan de vill! Måste jag ha några åsikter om det också? Vad är det du vill veta, vad är det jag ska berätta?
Eftersom du inte är intresserad av att prata så föreslår jag att vi avslutar lunchen under tystnad. ? Ja, har du inga frågor så kan vi avsluta den här intervjun.

Ser ni hur hård Morberg är? Han skiter i det. Han skiter i alltihop. Han bajsar så mycket så att tapeterna blir bruna. Han hatar att göra intervjuer men ändå har han stämt träff med metro reportern. Han hatar intervjuer så mycket så att han går med på att göra dem bara för att få säga hur mycket han hatar intervjuer.
Han är så bitter, sur och hård. Helt iskall. Per Morberg vill bara laga mat, han skiter i vilken kanal det sänds i. Det kan lika gärna sändas på EroticTV, det skiter han i.
Hård! Det är vad han är. Han är obarmhärtig mot reportrar.

image23
Så jävla hård - Per Morberg/Han som skiter i fucking everything! Han är fed up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0