Novus Opinion

Jag är med i en enkät grupp - hey, don't blame me, man får andelar i premieobligationslotteriet.

Jag fick nyss en inbjudan till en undersökning. Den handlar om hur stort/litet förtroende man har för olika personer i regeringen. Jag svarar så gott jag kan. Känner inte igen vissa personer, då kryssar jag för "Känner inte till personen" och så vidare.
För varje person får man se namn, parti och en liten officiell bild.

På sida två kommer den här tomten fram:
image9
Vilket förtroende har du för Andreas Carlgren (c)?

Hur fan kan man känna förtroende för den här nissen? Kolla bara på hur han ser ut. Han ser ju skitkonstig ut - lite lik E.T.
Inte kan man känna förtroende för honom.

Jag kryssar för "mycket litet" och går sedan vidare. Premieobligationer står på spel.

Kommentarer
Postat av: Laura

HAHAHA skön blogg!

2007-09-11 @ 20:04:34
Postat av: Gunnar

Ville bara säga att jag verkligen uppskattar din blogg, verkligen skönt med något annat än "idag gick jag och fikade, här är dagens outfit". Jag kan lova dit att jag är en av dina trognaste soldater i kriget mot blondinbella. Keep up the good work!

2007-09-12 @ 07:35:19
URL: http://crisecardiaque.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0