Krigsförklaring

Känner mig mäktig. Jag har fyrtio läsare. Det är som en liten armé. En sekt. Kanske en klan. Jag är säker på att ni läsare skulle ställa upp för mig om jag bad er kriga för mig. Jag kan vara den gamla generalen som sitter i ett vackert rum i någon skyskrapa och tittar på kartor och brainstormar strategier.

Jag förklarar härmed blogg-krig mot Blondinbella och hennes Blondinbella AB.
Vad det är för krig, vilka strategier vi ska använda och hur vi ska kriga kommer snart.
Vårat mott är "Vi skall kämpa för intellektet!"
Hon har över 46000 besökare. Vissa av hennes trogna läsare kallar henne för deras förebild och idol. Istället för att dagligen läsa DI, DN, SvD, äh heck, istället för att läsa Metro eller Punkt.Se går de in på Blondinbellas blogg och fördummar sig själva.

Vi ska krossa idiotin i samhället - med ord och kunskap. Vi skall främja intellektet och kunskapen. Inte fuckade ideal och MUF-fester.

Upp till kamp!

Per scientiam ad salutem ægroti!

Kommentarer
Postat av: Gurka

Kan vi inte "ingripa" på en av muf's fester,låt oss säga att dom är i en festlokal och vi smyger oss in,tar ALLT smink(smink och träningskläder för 1500 verkar vara hennes passion) samt varenda sprithaltig dryck som kan förtäras,sen sitter vi där utanför och hånler samt dricker tills inte ens Reinfeldt kan komma och trösta med att LAS ska raderas!

2007-10-23 @ 04:29:15
URL: http://beerbrother.blogg.se
Postat av: Aurosia

Du fick just 41 läsare.

Ljuvlig blogg.

2008-02-05 @ 15:28:27
URL: http://theheartbeatofadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0