Illaluktande människor

Det här är ett enormt samhällsproblem som inte blivit upplyft till ljuset. Människor som luktar illa tillåts vandra fritt i världen/Sverige/stockholm utan några som helst förbud eller straff.

Jag vill inte sitta bredvid en ljummenfisluktande tjockis när jag sitter på tåget. Jag mår illa. Det offentliga rummet är till för alla, och om jag blir kränkt, mår fysiskt och/eller psykiskt dåligt på grund av din lukt så är det DU som måste ändra på dig.
Samma sak gäller gamlingar som luktar piss. Gå inte ut om ni luktar piss. Iförsig så är de flesta gamla människor senildementa så de glömmer bort att de luktar piss men ändå! Vafan om jag går in på Konsum och köper en Mer Äppel så måste du din gamla jävel förstå att jag blir äcklad om jag står bredvid din pissluktande kropp vid kassan. Jag börjar associera min Mer Äppel med urin och då går jag  och lämnar tillbaka Mer flaskan för att jag har blivit äcklad.

Gamla människor! Er odör försämrar sveriges ekonomi!

Alla ni töntar som tigger alla "stora" bloggare om att de ska länka till era bloggar. Ni är patetiska. Nackskott på er skulle jag vilja utföra. Om inte det så vill jag urinera i era ögon så att ni inte kan se tangentbordet när ni skriver och därmed slutar använda en dator. Ni är blogghoror, det är vad ni är. Ni säljer er värdighet för att få er bloggadress synas i ett inlägg i en hybrislidande "bloggmagnats" överskattade blogg.
Jävla fjollor.

Kommentarer
Postat av: william

Illaluktande människor är verkligen en åkomma i samhället. Det går en i min klass. Hon fyller klassrummet med den där brännande och frätande svettlukten varje dag. Det är hemskt.

2007-09-25 @ 17:46:59
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com
Postat av: Sebastian

Jag gillar din blogg. Den behövs verkligen. Elitists of the world -- unite!
Besserwissern i mig kan dock inte låta bli att anmärka på att du särskriver med jämna mellanrum. I det här inlägget skriver du t ex "Mer flaskan", men både du och jag vet nog innerst inne att det ska vara "Mer-flaskan".

2007-09-25 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0