Facebook

Lunarstorm-->Playahead--->Myspace--->Facebook--->X

Facebook is the new black. Alla finns där. Alltså, du går in en dag så ser du att en person som gick i samma dagis som dig fast i en annan grupp har addat dig. En du aldrig pratat med dig som gick två årskurser under dig i din förra skola har addat dig.
Vem är du? Vad vill du? Det jag tyckte var bra med facebook fram tills för några veckor sen var just att det var dina vänner som var dina vänner. Det kändes som en seriös community. Nu har massa löst folk kommit in och börjar adda alla de känner/bekanta med/knappt känner. För att ni vet, den med flest vänner (och VAMPIRE bett) när han dör vinner. Idioti. Så fort ett community blir bra så skiter det ner sig och förstörs, sen går man vidare till nästa. Vi, moderna människor är en bunt jävla äckliga community gamar. När vi är för många som måste dela på en Zebra så skiter vi i den och går vidare till nästa kadaver.

På knappt en timme har jag fått (inga siffror), extremt många svar på mitt förra inlägg. Jag försöker svara på alla. Ni är intresserade. Ni är på. Vi ska förändra. Jag känner det på mig. Det här blir jävligt bra.
För att visa hur viktigt det här är kommer jag inte nämna namn eller citera mail jag fått i bloggen för att inget ska "förstöras".

Kommentarer
Postat av: Christian

Våga vägra facebook apps!
Sprid hatet!

2007-09-21 @ 10:38:51
Postat av: Katta

De vänner man faktiskt vill prata med kan man väl ändå ringa, eller hur? Hur mycket av substans finns det på den där sidan egentligen.. Blir bara attackerad av människor som vill gradera snygghet och vem som är bäst på vad, som om att det inte räcker med att vardagen för allt för många går ut på att tävla!
Jag är bäst för att jag kom med på SJU bilder på stureplan.se i helgen. Ja.. helt fantastiskt, berätta mer om din personlighet?

2008-02-08 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0