DEL 2

Jag har sett att mina besökare har hållit sig på en stadig nivå. Kriget mot Blondinbella har nått andra nivån. Jag tycker att vi byter namn på kriget. Kriget mot Blondinbella kanske inte fungerar för alla.

Vi byter namn till "Kriget mot idiotismen". Vi har nu nått början på andra steget av denna bloggs syfte. Vi börjar lugnt, men bygger upp.
Jag behöver er hjälp. Vad ska vi göra? Vi måste visa vår existens. Vi är en guerilla soldater. Vi är chiquitabanan soldater.
Håller ni med mig om vissa saker/alla saker/vissa saker till en viss jag skriver i den här bloggen?

Gå med i kriget! Vi kan göra skillnad. Mitt besökarantal visar att vi växer. Jag vägrar säga att den här bloggen växer. VI växer. Jag behöver er hjälp!
Ska vi fokusera på internetkrigsföring? Ska vi sätta upp subtila lappar på stan - ni vet (alla ni Stockholmare), som Ernesto Guevara lapparna. Lappar som vid en första anblick inte ger information eller syfte. Lappar som vi sakta bygger upp.
Vi gör skillnad! Vi får folk att tänka! Att reflektera! Det här kan bli någonting stort!
Alla kan bidra med så mycket de har tid med. Vi kan lägga upp bilder på slutförda uppdrag. Vi kan skapa någonting tillsammans.

Kontakta mig på den adressen. Alla idéer, alla tankar, alla som vill vara med, kontakta mig. Exakta detaljer måste vi hålla hemligt. Vi måste skapa en maillista. Det här är seriöst.


Kommentarer
Postat av: Javier

Detta låter genialt. Du har min röst mannen. Det blir som Fight Club, typ ;)

2007-09-25 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0