Bilden som fick mig att skratta högt. Bilden som fick mig att vilja mörda aftonhorans bildredaktör.

image26


Okej. Behöver jag förklara detta på något sätt? Förstår ni mig? Snälla, om ni inte förstår vad jag menar med att jag skrattade högt och ville mörda aftonbladets bildredaktör, snälla, snälla, maila mig eller kommentera. Jag förklarar mer än gärna hur jag tänker.

Snälla, säg att ni förstår mig. Snälla säg att det här är så självklart att ingen förklaring krävs. Snälla. Det här behöver jag inte förklara eller hur? Det är ju uppenbart. Visst är det uppenbart?

Om en enda person inte förstår idiotin med denna bild - kontakta mig. Världen måste få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0