Ännu en bild som inte behöver någon som helst förklaring.

image29

-Okej grabbar, ge mig en riktig jävla niggapose nu. Jag vill ser era gangsta t-shirts och allt bling. Give me all you got.
-Okej Mufasa, vi lägger den enkelt, ja kör handen på din axel, asså vi e vapendragare, det ska synas i bildens kontext.
-Aiight Jamal, ja kör händerna i kors. Liksom messa inte med mig, or i'll fuck u up nigga.
-Aaah fett, bra där.
-Ska ja ta bilden grabbar?
-Ey mannen, chilla lite va, låt mig ta ut min bling.
-Hörru Mufasa, le inte, asså öppna inte munnen. Inga tänder här. Vi ska reppa vår kontinent. Vi ska va lika svarta som denna stockholmsnatt. Det här är ingen jävla pepsodent reklam.
-Aiiight mannen!
-Okej grabbar, *klick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0