Röster

Jag är tillbaka. Nu ska ni få mer skitsnack av mig. Det var lite jobbigt de två senaste dagarna. Mycket att så i, men det är bra nu. Allt sitter på sin plats och blogg-maskineriet startar igen.

Idag ska vi prata om folk som yttrar sig om någonting de inte har den blekaste aning om. När jag sitter och hör människor prata om någonting jag inte har någon info om så håller jag käften. Jag vill inte skämma ut mig genom att komma med någonting dumt.

Det värsta jag vet är när imbeciller kommer och säger någonting idiotiskt för att försöka visa att de kan, de vill hävda sig.  Detta brukar hända mest när man diskuterar växthuseffekten, ekonomi och krig. Folk är så jävla insnöade i det de har läst och lärt sig att de kör standardargument hela tiden.
Som robotar. 90% av alla diskussioner kring Irak-kriget ser exakt likadana ut. När man bryter iväg och diskuterar någonting som det INTE snackats om i DN eller SvD (som för övrigt verkar vara gräddan av tidsskrifter i Sverige) så blir folk paffa.
I början så sket jag i personer som kom med idiotiska argument i diskussioner, jag sket i folk som uppenbarligen inte visste vad de pratade om. Försökte ignorera dem, putta ut dem från konversationen på ett subtilt sätt.
Det funkar inte. De förstår inte! De fortsätter att snacka skit och vara idiotiska, ibland får de t.o.m stärkt självförtroende.

Jag har lärt mig att det enda sättet att få idioter förstå sin idiotism är att konfrontera och idiotförklara dem. Det finns ingen poäng i att försöka få idioter att söka kunskapens väg, de är förlorade själar. Då kan man lika gärna hoppa på dom så de tar åt sig.

Om en idiot säger att irak-kriget varit helt misslyckad - så kommer jag, utan tvekan, utan snälla ord rent ut sagt knulla dem intellektuellt. Jag kommer att krossa deras person, psyke och självförtroende så att de aldrig vågar yttra sig om ämnet igen. Jag kommer inte säga, "men är det inte så att ....?" jag kommer säga "Nej, din jävla idiot. Vad tänker du med?"

Man ska inte vara "snäll" mot folk som missbrukar rätten att tala. Håll käften.

Kommentarer
Postat av: skitduidet

you are an emo. fan, sluta vara så bitter, rasistisk och GNÄLLIG. usch! antar att du har all denna tid för bloggande för att du inte har några vänner, vem orkar umgås med en lipsill...och ja. jag skrev denna kommentar utan stor bokstav efter punkt. något du kan gnälla över i nästa inlägg kanske? spänn av. ta en öl ller tio. skål!

2007-10-03 @ 19:23:28
Postat av: J. Galt

Så är det.

2007-10-03 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0