OCR-Nummer

Jag tänkte skriva ett inlägg om en tönt som klagade på räkningars OCR-nummer i tv-programmet "plus" för några dagar sen.
Jag tänkte skriva ett inlägg där jag mobbar en annan bloggare.
Jag tänkte skriva ett inlägg om hur jag börjar känna en allt större avsky mot min intelligensbefriade omgivning.

Jag kommer inte att göra det. Jag tror nog att jag lägger av. Jag tycker synd om människor som jag vet kommer misslyckas i sina liv. Jag ser dem varje dag. Jag jämför dessa idioter med mig själv. Jag känner mig överlägsen.

Jag tror att min största svaghet är att jag underskattar andras förmågor. Glöm dock inte bort mig helt. Måhända att det droppar in lite inlägg då och då. Jag finns där i skuggan kamrater.

-John Galt


Kommentarer
Postat av: Durmer

Jag tänkte skriva en kommentar om att din senaste vecka varit lite så där.

2007-10-22 @ 19:41:25
URL: http://durmer.blogg.se
Postat av: J. Galt

Jag håller verkligen med.

2007-10-22 @ 19:49:15
Postat av: william

Jag hoppas att du inte försvinner.

2007-10-22 @ 23:00:31
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0