Klargörande

Jo... Det där med att jag ska sluta. Det var lite väl förhastat. Jag hade mycket på gång då. Såhär är det; jag skrev det mest för att jag ville få bort pressen att komma med nya inlägg hela tiden.
I och med att besökarantalet växt hela tiden kände jag att jag var tvungen att skriva nåt varje dag för att inte tappa besökare.

Nu skiter jag i er. Skriver bloggen för att avreagera mig själv och skriva saker jag finner roliga. Det var nog därför jag skrev massa skit veckan före jag "slutade" - var tvungen att leverera (business-svenne term, I know!).

Nu kommer bloggen uppdateras mer sällan men jag ska försöka hålla en hög kvalitet som gengäld. De återkommande besökarna jag har som har varit med från starten räcker för mig. Uppdatera en gång per vecka och kolla om något nytt kommit vettja, inläggen kommer ju inte försvinna efter en dag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skit i oss läsare! Du ska göra det på dina vilkor, allt blir ju bara så jävla fel annars.

2007-11-01 @ 18:43:09
URL: http://inyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0