Gåsen

Att folk vägrar ge upp.

Jag är inte riktigt haj på Canada Goose men är det inte så att jackan skapades för folk som skulle åka på antarktiska expeditioner?
Alltså är det inte så att den svenska vintern knappt är acceptabelt kall för att använda en "gås"? Är det inte så att "gåsen" var "ute" typ tre år sen. Jag har ett svagt minne av att när jag var liten så var gåsen en jävla töntjacka.

Vad är det speciella med den? Den ser ju ut som vilken jävla everestjacka som helst...om inte fulare. Alltså så är det en fet jävla cirkel på jackan med ett fult påsytt märke. Vad är det snygga i den? Så kostar den ju typ 4K också....Kanske därför alla vägrar byta jacka, man kan ju fan köpa en dålig LCD-tv för de pengarna.
Det kanske är därför jag ser tjejer på stan ha på sig gåsar som är alldeles för små för att deras föräldrar vägrar ge kapital till en ny jacka. När man köper något för 4 tusen ska man för i helvete ha på sig skiten.

Färgen! Fucking färgen! Baby-blue. Det var ju inne i rapvärlden för 10 år sen. Fyfan vad äckligt.


image32
Hur man inte ska ta en bild:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GÅÅÅSEENNN, den esååå varm så varm azåz jag kan lix gå ut på stan o promenera ja jag fryse rinte ett DUGG. Jag måste bara säga det här - jag fryser itne. Ja blir bara råsa om kinderna men de e ba myyysigt. Sen tar jag kameran uppifrååån, ställer mig vid en spegehl o ba ler ja leeer så ja leeer så ja inte kan leeee meeer (tihi d rimmar :) ) o sen sätter ja på blixtehn även fast ja har lampan på så man ser blixten liksom HEFTIG ÄFFEEEEKT hahahahhah o snippp snapp slut o så va bilden slut *tihi*

Kommentarer
Postat av: william

Det är ju exakt samma sak med Henri Lloyd-jackor. Röda, prassliga seglarjackor på kickers i mjukisbyxor...

2007-10-07 @ 20:07:05
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com
Postat av: J. Galt

True. Men alltså det jag har märkt är att Lloyd verkar död, ser ingen som har på sig henry lloyd jackor längre. Men gåsen ser jag tätt insmygandes på mig lite då och då. Skrämmande.

2007-10-07 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0