Bella ft. Camilla

As promised

Camilla säger: JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!
Isabella Löwengrip.. R.I.P Riccardo säger: älskar dig!
Camilla säger: MMM min skruttfia
Isabella Löwengrip.. R.I.P Riccardo säger: haha va är du då då?
Camilla säger: ja??? skruttant kanske
Isabella Löwengrip.. R.I.P Riccardo säger: haha nejdå vi ser ut som syskon!
Camilla säger: no way!!!
Isabella Löwengrip.. R.I.P Riccardo säger: joho!
Camilla säger: Du är snäll!
Isabella Löwengrip.. R.I.P Riccardo säger: säger bara sanningen
Camilla säger: fniss, yeah
Isabella Löwengrip.. R.I.P Riccardo säger: Vi e bäst! bästa kompisar, visst ?
Camilla säger: SJÄLVKLART!!!!!! ALLTID DU OCH JAG!!!!!

Man blir ju lite mörkrädd när man läser det här...
Födde Camilla lilla blondinbella typ ett år efter hon själv föddes? Vissa skulle säga att det här visar hur nära relation mor och dotter har. De är på samma nivå, hon är inte Bellas morsa, hon är Bellas vän. Det skulle idioter säga.

Personligen tycker jag lite synd om morsan. Snacka om att hon kommer att bli baktalad på jobbet dagen efter. Vem fan över fjorton år skriver "ALLTID DU OCH JAG". Det låter ju fan som om de båda går i nian och sommarlovet har just börjat och de båda vännerna är rädda för att förlora varandra när gymnasiet börjar. Så säger den ena ALLTID DU OCH JAG. Den andra fortsätter med JA ÄLSKAREJ BABY!

Det som oroar mig är hur morsan har lärt dig det här "msn-språket".
"NO WAY!"
"Du är snäll"
"FNISS, YEAH!"
Vafan? Det är bara äckligt.

Att vara fast i den här tonårsmentaliteten. Hon har säkert en gåsväst och super så hon spyr när hon går på tillställningar.

Att Bella väljer att "visa upp" det här avskyvärda beteendet på internet där alla kan se är ju socialt självmord. Hur kan man vara stolt över det här?
Att ha morsan på msn (och säkert facebook).

Vart är världen på väg? Snart kommer föräldrarna säkert festa med tonåringarna också...

image38
Camilla F40+ (?)
Fritidsintressen: Festa, killar, facebook, fika (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0