Pizzerior

Jag har ett problem. Har två dörrar som leder in till lägenheten. Mitt rum har egen dörr. Jag vill inte ha reklam i.o.m att reklamen kan falla in genom andra dörren, jag tänker på miljön right?. Siba, Elgiganten, Lidl - Posten och Citymail respekterar min relativt stora ingen reklam tack lapp.

Nu är det så att små pizzerior runt mitt närområde skickar ut flyers varje vecka. Under alla år jag bott här har dessa pizzerior (3-4 olika pizzerior) inte tagit hänsyn till min "ingen reklam tack" lapp. Jag låter som en gammal kärring men...

Igår kom jag hem, trött efter en dag i plugget. Vad ser jag? Achmeds pizzeria har fri hemkörning vid beställning över 200 kronor(!). Av någon anledning rinner droppen över bägaren (?).

Sätter mig ner vid datorn direkt och skriver en (enligt mig) skitfyndig lapp. En sån där lapp som folk tar bild på och lägger upp på skitsidor som tjuvtittat.se (enligt mig).

Så, nu till det ni har väntat på:
-------------------------------------------------------------------------------
Hej kära pizzeria-reklamutdelare (läs: idiot). Om du kan svenska (vilket jag tvivlar på) ber jag dig läsa lappen nedanför denna.

Pizzareklam är reklam. Jag vill inte ha någon reklam. Kan du själv försöka dra slutsatserna?

Alltså, ingen reklam tack! Förstått?

PS. Skaffa dig ett riktigt jobb.DS.
PPS. Era pizzor smakar skit.DS.
-------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0