Lyssna för fan inte på oss ungdomar.

Efter Blondinbellas "rise to fame and power" och "Rickard som stavas med två c:n och slutar med o's död" så har vi ungdomar fått ta mer plats i media. Det här är inte bra. Jag varnar alla chefredaktörer som sitter i de stora mediahusen. Lyssna för fan inte på oss och ge oss inga fler doublespreads.

För att halvt referera till mästaren Donnie Donut:
Jag är ungdom själv och rodnar bara jag tänker på alla idiotiska åsikter jag har och har haft. Om makthavarna skulle lyssna på oss kids (alltså verkligen lyssna på oss och inte nicka med förstående blickar) skulle världen vara en filial till Big Brother-huset och en samhällsversion av Compare my friends/Whats your stripper name-applikationerna på facebook. Anton Abele och någon i Schulman-familjen skulle leda landet med Ebba von Sydow och hennes entourage sittandes i rikdsagen.

Kommentarer
Postat av: zelda

Helskön blogg.
Och word, det här är rätta takter. Vi ungdomar borde lära oss hålla käften oftare.

2007-11-12 @ 04:15:55
URL: http://lilladeppbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0