Lidlchips

Hörrni!
Jag råkade hamna på Lidl för några dagar sen. Första gången sen skiten kom till Sverige jag satte min fot där. De har verkligen flyttat över designen från Tyskland. Jag har haft oturen att ha besökt Tyskland och gått in i ett tyskt Lidl så jag vet.

Tillbaka till ämnet. Jag är i Lidl och ser att de har Tyska B-chips. Måste ju såklart testa, och 10 kronor för ett 200g är ju galet. Kinespris liksom. Vet ni vad? Det smakar farligt. Lidlchips smakar farligt, alltså är det farligt. Man känner verkligen smaken på transfetterna och man märket direkt att det man tuggar på inte är gjort av potatis. Måhända att det innehåller spår av potatis.

Smakar friterat papper.

Därav har jag skapat en teori. Anledningen till den höga brottsligheten i förorterna beror på Lidl. Lidl ger förortarna dålig mat - får dem att må dåligt, få sjukdomar och därför begås det massa brott där. Inför en NK-saluhall filial på rinkeby torg och ni ska se att allt genast blir bättre.

Lidl är också anledningen till varför musse damer har slöja. Transfetterna och gifterna i lidlchipsen förstör hårceller, följaktligen bär kvinnorna slöja för att de förstörda håret inte ska synas.

Så sluta snacka skit om frihetsberövande och manschauvinism i arabvärlden. Lidl är problemet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fitta. Du suger. Skriv nytt och inte om jävla skitgrejjer som mat. Nytt inlägg nu!

2007-11-18 @ 17:23:34
Postat av: Katta

Fy.. skriv inte om mat. Jag menar, "anonym" har ju väldigt mycket konstruktiv kritik att komma med, nya idéer till och med! "Nytt inlägg" kallas det! Go for it.

2008-02-07 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0