Tack för 2007

Somliga drömmer att de blir jagade av clowner, har sex med Jessica Alba, är USAs president eller vinner nobelpriset.

Jag drömmer att jag är en agent för pakistans säkerhetstjänst som enhandat avstyr ett terroristattentat.. Benazir Bhutto har ett "rally" i typ Islamabad. Hon pratar om demokrati och frihet. Bakom henne har man satt upp en dåligt photoshoppad plakat för hennes PPP parti. Jag har koll på läget, spanar folket. Allt är lugnt. Plötsligt ser jag en snubbe ta upp en svart glock, mumla Allah Akbar och sikta på fröken B.

Jag springer mot snubben. Konstigt nog talar jag varken svenska eller pakistanska (pun intended). Utan jag skriker på mannen i form av en överviktig afroamerikan.
Back the fuck down!
Han fortsätter mumla citat ur koranen.
Jag ser att terroristen har C4 runt magen. Han ska spränga sig i bitar så jag poppar en cap i hans ass. Folket skriker.
Ahhhh!
Get the fuck away people. This shit is blowing, get the fuck out.
Mina kollegor räddar B.B, men samtidigt ser jag en annan man iförd en vit dräkt springa mot scenen och hålla i en detonationsknapp. Jag tar upp min armborst och skjuter nissen i handen. Sen poppar jag några caps i hans ass också.

Jag vaknar och och märker att jag är törstig som en gris så jag går till kylen och dricker lite mjölk ur paketet och går och lägger mig igen.

Gott nytt år alla läsare. Vi ska fortsätta styra den här bloggen tillsammans nästa år. Alla ska med (pun intended).

Kommentarer
Postat av: william

Gott nytt år!

2008-01-01 @ 16:42:11
URL: http://whattoputinamanbag.blogspot.com
Postat av: J. Galt

Detsamma, W!

2008-01-01 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0