Gästblogg: Magnus Uggla

Jag vill tacka Magnus för att han tog sig tiden och författa ett blogginlägg för en liten skitig indiebloggare. Tack mannen!
Ni kan annars läsa Magnus träffande texter på aftonbladet där han numera bloggar.

image66Jag heter Magnus Uggla, och jag gästbloggar härmed på "You are an idiot" eller numera även "The Idiotist" i en något ny egenskap. Ni må redan känna mig som rockstjärna, helyllekille, skapare av pissfitter ("Sverige bästa låt") och toppsäljande hitsingeln "Kung i Baren", och även mästerbloggare.

Idag vill jag dock komma ut som twinkälskare. Ni kanske undrar vad en twink är, och vad det finns att älska med dom? Twink är bögslang för unga, hårlösa pojkar. Det borde räcka som förklaring till varför jag är redo att alienera vänner och försaka jobb för twinks, dessa Guds små knullbara änglar. Det började med att jag slösurfade på youtube, och snubblade över en gammal Aaron Carter-video. Han busade i snön, och hans blonda kalufs yrde som sockervadd. Det gick en kraftig stöt från mina ljumskar ändå upp i min rocksjärne-frisyr, och jag knäppte fumligt upp mina jeans, ur vilka tidernas stånd desperat sökte att ejakulera över bilden av denna himmelska pojkmanna.

Efter att jag med ett gutturalt stön kladdat ner min högerhand kände jag skam: som adelsman och självutnämnd "skön kis" kunde jag inte sätta min heder på spel med dylika vridna fäblesser. Men vem är jag att säga emot fjärilarna i min mage? Jag har sedan dess girigt och i hemlighet druckit ur internets digra twinkkälla. Deras spensliga armar, deras hårlösa bringor, deras busiga frisyrer, deras oskyldiga leenden... jag vill inget hellre än att gräva ner handen i kalsongerna på en liten fjortonårig pojke och böna och be om att få stoppa hans lena kön mellan mina grova mansläppar. Missta mig nu inte för pedofil, ty jag hatar pedofiler lika mycket som jag hatar hatare och älskar självkomponerade humorklipp på aftonbladets "mitt klipp".

Det handlar om något annat än ålder, det är ett ideal, det är ett utseende, det är att få nakenbada med fräkniga pojkar på sommarlov, det är den söta doften av en twinks avklippta shorts efter att han spelat fotboll med sina kamrater. Fram tills det där ödesdigra Aaron Carter-klippet trodde jag på fullt allvar att jag var Guds gåva till kvinnan, men nu vet jag att jag är ämnad något större, säg, att slicka vispgrädde från Darins mage och lår. Jag kommer alltid att vara en rockare först och främst, i mångas ögon. Men jag är även Magnus, twinkfantast.

/Magnus Uggla

PS. John bad mig hälsa att någonting är på gång.DS.


Jag skriver för någorlunda intelligenta människor. Det är alltså inte Magnus Uggla som har författat detta inlägg. Det är fiktion och inte sant. Det här är inget fall av förtal, så alla advokater kan spara varningsbreven till ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Nina

Gift dig med mig.

2007-12-15 @ 20:40:23
URL: http://niinaa.blogg.se/
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

Nej, gift dig med mig!

2007-12-17 @ 10:49:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226
Postat av: Simon

Det här har du ju snott från Blodmagnet. Är det ett "tema" du har att sno texter, eller vill du komma undan med det? Jag förstår inte.

2008-01-10 @ 15:05:32
URL: http://www.konstellerporr.com
Postat av: m

http://blodmagnet.blogspot.com/2007/12/gstblogg-damon-rasti.html

2008-01-10 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0